Moja alergija - prva slovenska specializirana trgovina za alergike

Preskoči glavno vsebino »

GSM: 041 600 749
Tel: 0599 60755
E-pošta: info@mojaalergija.si
Vaša košarica je prazna.

Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini Moja alergija, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v našem skladišču, običajno še isti dan.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas bo kurir poklical in se z vami dogovoril za kraj in uro ponovne dostave. Dostavna služba bo opravila 2 poskusa dostave, nato se paket vrne k nam. Če vas običajno v dopoldanskem času ni doma, za naslov za dostavo navedite SLUŽBENI NASLOV ali naslov, kjer ste v dopoldanskem času ponavadi prisotni.

 

Dostava topljivega blaga v poletnih mesecih

Zaradi vedno višjih temperatur vas obveščamo, da lahko v poletnih mesecih za svoje pakete dietne hrane naročite dostavo v Parcel Shops, ki jih ima kurirska služba GLS po celi Sloveniji. Bencinske črpalke OMV in Mercatorjeve poslovalnice so vse klimatizirane, tako da vas bo paket počakal na hladnem. Dostava na te lokacije poteka v zgodnjih jutranjih urah, ko temperature še niso tako visoke. 

Seznam GLS Parcel Shop najdete tukaj.

gls-parcel-shop

Pri naslovu za dostavo zato zabeležite najbližjo GLS prevzemno mesto. In ne pozabite vnesti svoje telefonske številke, da vas lahko za vsak slučaj pokličemo.

 

Strošek dostave

Ob nakupu nad 50,00 EUR stroške dostave poravnamo mi! Ob nakupu, ki ne dosega tega zneska, plačate stroške dostave 4,39 €. To velja le za dostave znotraj Slovenije.

 

Osebni prevzem

Za vse, ki želite blago osebno prevzeti, lahko po predhodnem dogovoru z nami blago prevzamete na naši poslovni enoti na Vrhniki, Ljubljanska cesta 38b. Za pokritje administrativnih stroškov in stroškov dostave vašega paketa na našo poslovno enoto vam bomo zaračunali 0,99 €.  

Pri osebnem prevzemu je možno le plačilo po predračunu ali Paypalu. Plačilo z gotovino NI MOŽNO.

Delovni čas: pon. - pet.: 8:00 - 16:00

Brez predhodnega dogovora osebni prevzem ni mogoč. Vse informacije vam po naročilu blaga pošljemo na vaš elektronski naslov.

 

Hrvaška: 8,25 €, nad 100€ naročila - BREZPLAČNA DOSTAVA.

 Možno je plačilo po predračunu (bančna transakcija - nakazilo v EUR), s kreditno kartico ali PayPalom. Priporočamo plačilo po predračunu, da se izognete visokim stroškom bančnih transakcij.

PayPal-kreditne-kartice

 

Z vstopom Hrvaške v EU je višina nakupa neomejena in se ne plača carine. Dostava v 2 delovnih dneh.

 

Srbija: 8,25 €

Možno je plačilo po predračunu (bančna transakcija - nakazilo v EUR), s kreditno kartico ali PayPalom. Priporočamo plačilo po predračunu, da se izognete visokim stroškom bančnih transakcij.

Za Srbijo za naročila v vrednosti do 50 € stranki ni potrebno plačati carine v skladu s predpisi Republike Srbije.

Uradni odgovor Carinske uprave Srbije:

Od plaćanja uvoznih dažbina oslobođena su fizička lica, domaći i strani državljani, na pošiljke male vrednosti, koje nemaju komercijalni karakter i to:

*na pošiljke čija vrednost ne prelazi 70 evra ukoliko ih primaju od fizičkih lica iz inostranstva

 *na pošiljke čija vrednost ne prelazi 50 evra ukoliko ih primaju od pravnih lica iz inostranstva

 

Strošek dostave v države EU

Dostavo izven Slovenije bomo po dogovoru s kupcem zaračunali posebej po ceniku Pošte Slovenije. Možno je plačilo po predračunu (bančna transakcija), s kreditno kartico ali PayPalom.

 

Strošek dostave za tretje države

Dostavo izven Slovenije bomo po dogovoru s kupcem zaračunali posebej. Stranki pošljemo predračun po e-mailu. Možno je plačilo po predračunu (bančna transakcija), s kreditno kartico ali PayPalom. Mogoča so le naročila nižja od 1.000 €. Hladna veriga za dostave izven Slovenije ni mogoča.

 

Opomba!
Ob plačilu prejetega blaga po povzetju z gotovino vam kurirska služba za prenos denarnih sredstev ne sme zaračunati provizije, ker te stroške krijemo mi.

 

Dostava dopoldne - kamorkoli
Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo kurir izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča le telefonski klic in dogovor za drug dan dostave (lahko sporočite tudi drugi naslov za dostavo).

 

Paket gre od nas še isti dan
… seveda, če je blago na zalogi in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, prosimo, da upoštevate naslednja priporočila:

  • preverite, ali je artikel na zalogi (pri artiklih brez zaloge bo pisalo »ni na zalogi«),
  • naročilo oddajte čimprej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure.

 

Včasih telefonski klic pomaga zaobiti kakšno od teh pravil, ampak če je izjem preveč, potem pravilo ni več pravilo, zato prosimo za razumevanje.

V kolikor izdelka ne bi mogli izdobaviti v roku 5 delovnih dni, vas bomo o tem obvestili. 

Če vašega naročila ne bomo mogli v celoti realizirati v roku 5 delovnih dni, vam bomo poslali izdelke, ki jih imamo na zalogi.

Izdelkov, ki jih morda nismo poslali, naknadno ne pošiljamo, zato vas prosimo, da jih prihodnjič ponovno naročite.

Če kakšen izdelek dalj časa ni dobavljiv, je izdelek v spletni trgovini ustrezno označen ("ni na zalogi"). 

Za dostavo poskrbi GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije pošljite elektronsko pošto na info@mojaalergija.si.

Zadnja osvežitev: 26. 5. 2015