Moja alergija - prva slovenska specializirana trgovina za alergike

Preskoči glavno vsebino »

GSM: 041 600 749
Tel: 0599 60755
E-pošta: info@mojaalergija.si
Vaša košarica je prazna.

Vračilo blaga

Več o možnostih vračila blaga si preberi v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v Pogojih poslovanja Moja alergija.

 
Vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@mojaalergija.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno ali pokvarjeno brez potrošnikove krivde. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža tega izdelka. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pred vračilom blaga je potrebno podjetju Fimex 2000 d.o.o. poslati tudi reklamacijski obrazec.

Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize podjetje krije le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk
Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije. To stori tako, da paket poslika in nam na elektronski naslov info@mojaalergija.si pošlje dokazne fotografije. Na podlagi dokaznega gradiva bomo odločili, ali je reklamacija upravičena ali ne ter poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Zadnja osvežitev: 30. 11. 2015