Moja alergija - prva slovenska specializirana trgovina za alergike

Preskoči glavno vsebino »

GSM: 041 600 749
Tel: 0599 60755
E-pošta: info@mojaalergija.si
Vaša košarica je prazna.

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Moja alergija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-E), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino Moja alergija (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje FIMEX 2000 d.o.o., Stara cesta 61, 1354 Horjul, matična številka: 5743206000, davčna številka: SI10936149, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Moja alergija).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Moja alergija, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Mojo alergijo in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe FIMEX 2000 d.o.o..

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

    1.   Vrste uporabnikov

      Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Moja alergija prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Moja alergija, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Moja alergija pa postane član Moja alergija. Tako gost kot član Moja alergija (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Moja alergija.

       

      Obiskovalec lahko registracijo za člana Moja alergija opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije Moja alergija, enkratni vpis kot gost Moja alergija pa je omogočen samo prek spleta.

       

      Ob registraciji v spletno trgovino kot član Moja alergija pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga uporabnik določi sam. Uporabniško ime in geslo člana Moja alergija nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

       

      Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

       

      Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, lahko to stori sam v Mojem računu.

       

      2. Dostopnost informacij

      Moja alergija se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

      1. podatke o podjetju FIMEX 2000 d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),

      2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

      3. bistvene lastnosti artiklov,

      4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

      5. pogoje dostave artiklov,

      6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene (vse cene že vključujejo DDV),

      7. način plačila in dostave,

      8. časovno veljavnost ponudbe,

      9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),

      10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

       

      3. Ponudba artiklov

      Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Moja alergija ažurira in spreminja pogosto in hitro.

       

      Cena v spletni trgovini Moja alergija je prikazana kot Cena. Cena velja za vse goste in registrirane uporabnike Moja alergija (to je za uporabnike, ki Moja alergija zaupajo svoje podatke).

       

      4. Naročilo

      Kupoprodajna pogodba med Moja alergija in kupcem je v spletni trgovini Moja alergija sklenjena v trenutku, ko Moja alergija kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Moja alergija kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

       

      Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Moja alergija.

       

      5. Načini plačila

      Moja alergija omogoča naslednje načine plačila:

      • s plačilom po povzetju* (kurirski službi GLS),
      • z nakazilom na račun  Moja alergija po predračunu,
      • s plačilom preko sistema Paypal (s kreditno kartico Visa/Mastercard ali Paypal računom).

       

      *Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Moja alergija po predračunu ali preko Paypal sistema.

       

      Pri osebnem prevzemu je možno plačilo z nakazilom na račun Moja alergija po predračunu ali preko Paypal sistema. Plačilo z gotovino ni mogoče.

       

      6. Izdaja računa

      Moja alergija po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

       

      Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

       

      Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

       

      davcne-blagajne

       

      7. Cene

      Cene veljajo za vse goste in registrirane uporabnike Moja alergija, ki so FIMEX 2000 d.o.o. zaupali svoje podatke. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

       

      Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

       

      Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

       

      Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Moja alergija kupcu omogočil odstop od nakupa.

       

      Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

       

      Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

       

      8. Paypal in kreditne kartice

       

      V primeru plačila s Paypalom ali kreditnimi karticami velja, da po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Moja alergija.

       

      9. Koda za popust

       

      Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Moja alergija in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naši Facebook strani ali v naših e-novicah.

       

      Uporaba kode za popust:

      Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

      V istem koraku v polje Koda popusta vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

      Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

      10. Postopek obveščanja o nakupu

       

      1. Moja alergija naročilo

      Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Moja alergija so na spletni strani Moja alergija vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Moja alergija naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Moja alergija lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Moja alergija nima na zalogi v lastnem skladišču, je Moja alergija izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Moja alergija. Prek elektronske pošte Moja alergija kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Moja alergija, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Moja alergija ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Moja alergija naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Moja alergija ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Moja alergija nima na zalogi v lastnem skladišču.

       

      2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

      Moja alergija v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

       

      V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 600 749041 600 749  ali po e-mailu na naslov info@mojaalergija.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

       

      11. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

       

      Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

       

      Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@mojaalergija.si.

       

      Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

       

      V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali osebno na naslov prodajalca: FIMEX 2000 d.o.o., Stara cesta 61, 1354 Horjul.

       

      Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

       

      Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

       

      Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

       

      Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil naročen po naročilu potrošnika, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

       

      Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

       

      Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil izkoriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

       

      V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

       

      12. Stvarna napaka

      Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

      • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
      • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
      • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
      • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

       

      Kako se preverja primernost artikla?

      Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

       

      Kako se stvarno napako uveljavi?

      Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

       

      Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

       

      13. Dostava

      Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Moja alergija je GLS, vendar si Moja alergija pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.

       

      14. Varovanje osebnih podatkov/ GDPR skladnost

       

      Podjetje Fimex 2000 d.o.o. se zavezuje, da bo posredovane osebne podatke varovalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in zagotavljala skladnost z uredbo GDPR. Vsi posredovani podatki bodo obravnavani strogo zaupno in za namen, zaradi katerega so bili posredovani.

       

      Osebne podatke posameznika upravljavec zbirke obdeluje in jih hrani za dosego namena, zaradi katerega jih je posameznik posredoval: nakupi v spletni trgovini Moja alergija, s katero upravlja Fimex 2000 d.o.o., do preklica privolitve.

       

      Upravitelj spletne trgovine www.mojaalergija.si (ponudnik) je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za čas 2 leti hrani anonimizirane IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani www.mojaalergija.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov (uporabniško ime), kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije, vsebino naročil in arhiv medsebojne komunikacije. IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta, se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na računalnik kupca lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke, to je identifikacijsko številko uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) ter štiri piškotke sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

       

      Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. GLS, City Express) bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo ter kontaktni telefon in e-poštni naslov za namene obveščanja o dostavi pošiljke. Ponudnik stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.

       

      Pri obravnavi posredno in neposredno posredovanih podatkov nas obvezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov, s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.

       

      Podjetje Fimex 2000 d.o.o. se obvezuje, da podatkov ne bo posredovala tretjim osebam, razen v kolikor je to v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.

       

      Podjetje Fimex 2000 d.o.o. bo pridobljene podatke varovalo ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Podjetje Fimex 2000 d.o.o. se zavezuje, da bo zbrane podatke hranila le toliko časa, kolikor bo nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oz. na podlagi pisnega preklica uporabnika (na e-naslov info@mojaalergija.si ) se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

       

      Uporabniki imajo kadarkoli pravico zahtevati spremembo oziroma izbris svojih osebnih podatkov preko e-naslov info@mojaalergija.si. Podatki bodo izbrisani v najkrajšem možnem času.

       

      Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

       

      Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu ponudnik posveča izredno skrb in pozornost. Ponudnik poskrbi, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, preseže, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

       

      Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

       

      Lokacija hranjenja osebnih podatkov

      Podatki se nahajajo na zasebnem VPS strežniku, s katerim upravlja podjetje Moja koda d.o.o..

       

      Zloraba podatkov

      Zavezujemo se, da bomo varovali vaše osebne podatke v skladu z GDPR. V kolikor bi prišlo do zlorabe podatkov, vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 72 urah od ugotovitve zlorabe.

       

      Odgovornost

      Spletna stran je postavljena in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu podjetje Fimex 2000 d.o.o. ne jamči za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na strani. Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

       

      15. Komunikacija

      Moja alergija bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

       

      Oglasna elektronska sporočila Moja alergija bodo vsebovala naslednje sestavine:

      • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
      • pošiljatelj Moja alergija bo jasno razviden,
      • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
      • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
      • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Moja alergija izrecno spoštoval.

       

      16. Ocene, mnenja in priporočila

      Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

       

      Moja alergija omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Moja alergija pregleda. Moja alergija ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Moja alergija ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

       

      Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Moja alergija dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Moja alergija ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Moja alergija, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Moja alergija.

       

      17. Omejitev odgovornosti

      Moja alergija se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov ali cena spremenijo tako hitro, da Moja alergija ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Moja alergija kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

       

      Moja alergija ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Moja alergija mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Moja alergija ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

       

      Moja alergija ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Moja alergija v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

       

      18. Pritožbe in spori

      Moja alergija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Moja alergija se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

       

      V primeru težav se kupec s podajalcem Moja alergija lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 600 749041 600 749  ali po elektronski pošti na info@mojaalergija.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojaalergija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

       

      Moja alergija se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Moja alergija prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

       

      Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

       

      Zadnja sprememba: 23. 05. 2018